L

Kontakt oss


+47 90 10 55 80

ojk@hrnf.no

Bruk kontaktskjema >>

w

Frokostmøte 8.mars

Dine kunder har en bønn til deg: «la oss slippe å tenke over valgene vi gjør!». Og kunden har jo som kjent alltid rett. Så hvordan kan vi hjelpe kundene med dette? Hvordan kan vi gjøre beslutningsprosessen enklere? Jo, gjennom å utvikle pulserende merkevarer!

«La meg slippe å tenke!»
01.02.201810:49 Ole Jonny

Merkevarebyggingens ultimate mål er nettopp forenkling av valg. En sterk merkevare vil trigges i kundenes bevissthet det øyeblikket et relevant behov oppstår. Da blir valget enkelt for kunden, og forskningen viser til og med at kunden blir mer fornøyd.

I dette seminaret vil Øystein bidra med litt inspirasjon, noen relevante eksempler, og noen enkle tips til hvordan næringslivet i Harstadregionen kan bruke merkevarebygging til å skape vekst.

-Øystein Ulvær jobber som rådgiver i Vizuelli. Han flyttet til Harstad sommeren 2017, etter å ha jobbet 7 år med merkevarebygging i Orkla og TINE. Han har en mastergrad i strategisk markedsføringsledelse og har sittet som merkevaresjef for noen av Norges aller sterkeste merkevarer. Han brenner for å utvikle pulserende merkevarer, enten det er mot et lokalt, nasjonalt eller internasjonalt marked

Påmelding trykk på linken; https://app.emarketeer.com/ext/form/entry.php?m=260952a2b6524fb0055af3dd2938ed02a373934&Origin=Direct